شعر ناب برای دریای خاص

زیور به خود مبند که زیبا ببینمت

با دیگران مباش که تنها ببینمت

در این بهار تازه که گل‌ها شکفته‌اند

لبخند عشق زن که شکوفا ببینمت

یک جام نوش کردی و مشتاق دیدمت

جام دگر بنوش که شیدا ببینمت

بگذشت در فراق تو شب‌های بی‌شمار

هر شب در این امید که فردا ببینمت

نازم به بی‌نیازیت ای شوخ سنگدل

هرگز نشد که اسیر تمنا ببینمت

منت‌پذیر قهر و عتاب تو‌ام ولی

می‌خواستم که بهتر از این‌ها ببینمت

تقدیم به دریا



نظرات شما عزیزان:

مهتا
ساعت1:20---13 شهريور 1395
فرزان جان ،دوست عزیزم امیدوارم همیشه تندرست و سلامت باشی و ارزوی موفقیت روز افزون رو از خدا برایت خواستارم .
پاسخ:فدات مهتا جان منم همچنین برای شما آرزوی موفقیت دارم خیلی ممنون که نظر دادی افتخار بزرگی بود سپاسگزارم


نسترن
ساعت13:29---4 آبان 1394
با هر که نشستیم دل از او نشکستیم برجام می و میکده مردانه نشستیم هر چند که این جام پر از جور و جفا بود خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم
پاسخ:عالی بود عزیز فدات


SIMIN
ساعت19:06---15 مهر 1394
خدایا ...


بین آدمای روی زمینت که آرامشی نصیبم نشد....


میشه یه جا بین آدمای زیر زمینت بهم بدی....


آخه دیدم رو سنگاشون نوشته بود:

آرامگاه.



چرا به وبم سر نمی زنین؟؟؟
پاسخ:سلام ممنون از نظر زیبات عزیزم چشم حتما سر میزنم گلم


وانیا
ساعت0:00---3 مهر 1394
سلام داداش
مطلب بسیار عالی بود
خوش حال میشم به وبم سر بزنی پست های جدید گذاشتم ممنون میشم بیاید و نظر بدی
پاسخ:ممنون از نظرت عزیز چشم حتما میام باعث افتخاره


negar
ساعت0:54---27 شهريور 1394

سلام اقاي فرزان خيلي ممنون بي معرفتم شدم شما منو تحويل نمگيريد كار دنيا برعكسه باشه باو من شمارو تحويل نگرفتم شرمنده خوب شد



دریا
ساعت0:42---26 شهريور 1394
من خودمم شعر میگم..!
پاسخ:چه خوب من مشتاق خوندن شعرای شما هستم بهتون تبریک میگم


دریا
ساعت19:26---25 شهريور 1394
زیباترین قسم سهراب:
ب حباب نگران لب رود قسم
و ب زیبایی آن لحظه ی شادی ک گذشت
غصه هم میگذرد
آنچنانی ک فقط خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند
ب تن لحظه ی خود جامه ی اندوه مپوشان هرگز...***
تقدیم ب داداش فرزان
(من عاشق این شعرم
پاسخ:واقعا زیبا بود بی نهایت سپاسگذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 شهريور 1394برچسب:, | 20:54 | نویسنده : farzan |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.